26.06.2016

Love Live! School Idol Project - Toujou Nozomi - Birthday Figure Project od Stronger


Nozomi to jedna z idolek zespołu Muse z serii Love Live! School Idol Project jak również jedna z moich ulubionych bohaterek. Zdecydowałam się na tę figurkę po zamknięciu pre-orderów na nią, dlatego też dłuższy czas szukałam kogoś kto zechciałby oddać swój pre-order. Po nieudanych poszukiwaniach odkryłam, że jednak figurka została przeze mnie zamówiona, tylko o tym zapomniałam.



Dowiedziałam się tego przez e-mail ze sklepu, który poinformował mnie, że będzie ona niedługo dostępna i czekają na wpłatę. Z jednej strony ogromnie się z tego ucieszyłam - no bo w końcu szukałam jej przez tyle czasu (tak to jest jak się ma za dużo kont na zbyt wielu różnych stronach z drogim plastikiem), ale z drugiej strony - wydałam pieniądze na nią przeznaczone na co innego, bo już zrezygnowałam - inne figurki z tej serii od razu po premierze osiągały takie ceny, że jednak bym odpuściła, gdyby Nozomi podrożała (a i tak była już naprawdę droga!). 

Początkowo ogarnęła mnie czarna rozpacz, bo patrząc na stan mojego portfela nie byłam w stanie jej kupić. Z pomocą przyszedł (jak to często bywa) kochany chłopak, dzięki któremu udało mi się opłacić ją w terminie (dziękuję!).  



   Figurka jest w skali 1/8, ma 21 cm wysokości, wraz z podstawką jest to około 25 cm. 
Została wydana pod koniec maja 2016 roku, pre-order na nią można było złożyć od października 2015 do grudnia 2015. 
Jak nazwa wskazuje, cała seria figurek jest stworzona z okazji urodzin danej bohaterki, dlatego też daty wydania poszczególnych figurek są dobrane tak, by otrzymać je w miesiącu ich urodzin.


Nozomi obchodzi swoje 9 czerwca, a otrzymałam ją 3 czerwca, więc mogłam się nią cieszyć w dniu jej urodzin :) 


Pudełko wygląda schludnie - widać na nim literki, które są podstawkami do każdej z dziewczyn - stawiając je w odpowiedniej kolejności razem tworzą one napis "Love Live!". Żałuję jednak, że pudełko nie posiada przezroczystych "okienek" by można było zobaczyć przez nie figurkę (może już w trakcie tworzenia twórcy wiedzieli, że figurki nie będą tak dobre jak na przedstawianych przez nich zdjęciach?). 



Jako bonus do figurki dostajemy specjalną teczkę na dokumenty oraz wiadomość od Nozomi dla nas. 


Tłumaczenie karty: 

Thank you so, so much for celebrating my birthday with me!! 
I've matured and grown just a bit, here and there! 
I hope the my charms of nearing adulthood reach you~ 
Please continue to look out for me from here on! 
Tojo Nozomi


Otrzymujemy w niej podziękowania od Nozomi za świętowanie jej urodzin wraz z nią :) 




Teczka przedstawia narysowany koncept figurki, którą zakupiliśmy. Z przodu jest data urodzin.

Figurka na pierwszy rzut oka prezentuje się ładnie i pozytywnie. Nozomi, uśmiechnięta i lekko zarumieniona z rozłożonymi w górę rękami, niczym wyjęta ze sceny w trakcie jednego z koncertów Muse. Jej włosy falują co nadaje jej dynamiczny wygląd. 

Sukienka - w odcieniu jasnofioletowym, z kokardkami i innymi dodatkami dodaje jej uroku. Nie spodobała mi się za to opaska na jej włosach - ogólnie moim zdaniem jej włosy wydają się być dość oklapnięte z przodu. Miłym akcentem jest półprzezroczysta część sukienki, chyba wcześniej nie spotkałam się z niczym podobnym. 
Pomimo słodkości Nozomi, wady figurki dają się we znaki przy bliższych oględzinach, co, jak za taką cenę (560 zł!), mnie rozczarowało. Są to wady, których z pewnością dałoby się pominąć (a może to ja mam taki pechowy egzemplarz?).


Na pierwszym zdjęciu Nozomi stoi tylko na mniejszej podstawce.

Jednym z bardziej widocznych przeze mnie mankamentów jest wykonanie dłoni. Jedna rękawiczka jest lekko przebarwiona na fioletowo, druga zaś, jak widać na zdjęciu, jest wykonana bardzo niestarannie - dziś przy oglądaniu figurki dostrzegłam, że na jednym z kciuków lekko odpada lakier... 


Nie postarano się o malowanie i to widać, gdy przyjrzymy się jej dokładniej -  na opasce na szyi Nozomi widzimy niedociągnięcia w malowaniu - gdzieniegdzie i na innych jej częściach możemy zauważyć niestaranność. Ponadto na plecach jest kilka czarnych kropek, których boję się spróbować wyczyścić w obawie, że również zejdzie lakier lub pogorszę sprawę - jeśli macie sprawdzone sposoby na usuwanie takich "zabrudzeń" to podzielcie się proszę w komentarzach, chętnie bym ją wyczyściła, jeśli się da ;) 
Oprócz tego jak widać na zdjęciu poniżej, na jej spódniczce jest też czarna kropka, do której praktycznie nie mamy dostępu by się jej pozbyć. 


Kolejną wadą (coś ich za dużo...) jest przebarwienie nad kokardą na klatce piersiowej.


Pomijając te wszystkie wcześniej wymienione wady to bardzo podoba mi się wykonanie jej nóg i butów - zakolanówki ładnie opinają jej uda, kokardki na butach dodają uroku. Nogi to chyba obok twarzy najładniej wykonana część - nic nie posiada przebarwień, jest ładnie pomalowane i wygląda uroczo.


Kolor włosów ładnie przechodzi z ciemnofioletowego na jaśniejszy, co nie jest aż tak widoczne, jednak dostrzegalne i wygląda dobrze.


Spodobała mi się podstawka, którą można dowolnie zdejmować i zaoszczędzić miejsce w razie potrzeby, figurka może stać z całą podstawką jak i tylko ze zdejmowaną jej częścią.


Ogólne wrażenie co do figurki mam pozytywne, jednakże moje odczucia na pewno popsuło tak wiele wad. Strój jak i poza przypominają koncerty Muse, a sama figurka jest miłym akcentem w kolekcji. Jeśli miałabym kupić ją jeszcze raz wiedząc o jej wadach to z pewnością kupiłabym ją znowu :) 

Nozomi jako wieszaczek na przywieszki.


Podsumowanie: 

Seria: Love Live! School Idol Project
Postać: Nozomi Toujou
Producent: Dengekiya, Stronger
Wymiary: 21 cm (skala 1/8)
Data wydania: 27.05.2016r.
Cena: 11000 JPY, z wysyłką zapłaciłam ok. 560 zł

Model: 9/10
Kolorowanie: 6/10
Dokładność wykonania: 4/10
Opakowanie: 7/10


9 komentarzy:

  1. Figurka jest prześliczna <3 <3 Z pewnością warto było ją zakupić^^ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo mi się podoba ^_^ Chociaż trochę i tak serce krwawi jak widzi te niedociągnięcia, ale nie żałuję!

      Usuń
  2. Prześliczna! Figurki z tej serii są piękne, ale dosyć drogie. Ponad 500zł to dla mnie niestety jak na jedną figurkę zdecydowanie zbyt dużo. :<
    Z czarnymi plamkami spróbuj może ściereczką zamoczoną w wodzie? Możesz też spróbować leciutko zdrapać paznokciem, ale nic na siłę. Raz udało mi się tak zdjąć jednego syfka, ale trzeba bardzo uważać, żeby nie porysować samej figurki. ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrapać jednak się boję, ale spróbuję ściereczki, dziękuję!
      Ja ogólnie też miałam nie kupować tak drogich figurek, ale że akurat zbliżał się Dzień Dziecka... ;) Chociaż trochę żałuję, że jednak nie wybrałam Nozomi od Alter. Na pewno byłaby jakościowo lepsza.

      Usuń
  3. Ja nie wiem, skąd wy wszyscy bierzecie tych chłopaków, którzy pomagają opłacać figsy/kupują figsy na prezent XD kurde, takiego to bym przygarnęła
    Powiem szczerze, że limitowana figurka, która kosztuje miliony monet powinna być wykonana idealnie, także trochę bardzo kosa pod nogi dla Stronger. Jest śliczna, prezentuje się pięknie i ma ciekawą pozę, włosy są zwiewne, ale no kurde, plamki???? Nie ładnie Stronger! /ja bym do nich napisała chamski list XD/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na konwencie się przypałętał :P
      Też mi się nie podoba fakt, że za taką cenę lecą sobie z nami w kulki i na pewno więcej od nich nic nie kupię, ale przynajmniej ładnie na półce wygląda ;)

      Usuń
  4. Takie słodkie że mógłbym dać ja do tortu urodzinowego zamiast cukru

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja. Bardzo podobają mi się zdjęcia. Podobała mi się całkiem mocno ta seria, chociaż ta podstawka totalnie nie wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :)
      Mi wpadła bo mogę na niej postawić mniejsze Nozomi i zaoszczędzić miejsce ;)

      Usuń